Ydelser

Vi er specialiseret i de discipliner, der i særlig grad skaber og beskytter virksomhedens omdømme.

  • Der findes discipliner i ekstern kommunikation, som er særligt afgørende for at beskytte omdømmet. Vi kommunikerer regnskab for både børsnoterede, kapitalfonds- og familieejede virksomheder, styrer den strategiske kommunikation ved fusioner og opkøb og sætter narrativ ved udskiftninger på topposter.


    Corporate kommunikation er en anledning til at fortælle om vækstplaner, strategi og ambitioner, som styrker tilliden fra investorer, kunder og andre interessenter. Vi hjælper med at skabe fængende, troværdige og ærlige fortællinger, som understøtter forretningen.

  • Den tid, hvor topchefen kunne nøjes med at passe sin forretning uden om den offentlige debat, er slut. Det forventes, at topchefer forholder sig til dagsordener i verden omkring deres egen virksomhed. Det er risikabelt, fordi det er blevet mere komplekst end nogensinde at sætte foden rigtigt i debatten. Men mest af alt åbner en synlig topleder døren til forretningsmuligheder.


    Toplederen er nemlig virksomhedens mest værdifulde aktiv, når det handler om at bygge et stærkt omdømme. Fordi vi stoler på, arbejder med og køber af mennesker, ikke virksomheder.

    Sammen identificerer vi de dagsordener, lederen skal kendes for. De ligger i det gyldne snit mellem virksomhedens strategiske interesser, lederens personlige interesser og det, der optager virksomhedens interessenter. Lige i det snit skaber vi en tillidsskabende position baseret på viden og holdninger frem for poleret corporate bullshit. Vi træner også toplederen til at indtage positionen med troværdighed og gennemslagskraft.

  • Alle virksomheder kan med fordel hæve blikket fra egen navle og dele viden og holdninger på dagsordener i branchen, erhvervslivet og samfundet. Det er en genvej til spalteplads i medierne, og det skaber relevans og tillid hos interessenterne. Kommunikationen skal altid være pakket ind i fortællinger, som engagerer og styrker omdømmet.


    Vi hjælper med at udvikle en strategisk kommunikationsstrategi og ikke mindst eksekvere på den, så din virksomhed nyder større opmærksomhed på netop de dagsordener, der understøtter forretningen og salget. Det sker gennem både medieinterviews, debatindlæg, pressemeddelelser og på LinkedIn.

  • Intet truer omdømmer og forretninger som kriser. Kommunikation alene kan ikke løse en krise - det kræver handling. Men god krisekommunikation kan begrænse krisens omfang og øge muligheden for at komme ud på den anden side med omdømmet i behold.

    Vi har styret kriseteams på adskillige kriser i erhvervslivet og hjælper med både akut krisestyring og issues management. Altså med at holde hovedet koldt og kommunikere til både medier og interessenter, når krisen opstår, og med at forebygge og forberede beredskab, før ulykken indtræffer.

  • Forberedelse og øvelse er afgørende, når du træder ind på mediernes scene. Det hjælper dig til at tage kontrol over interviewet og brænde igennem med de rette budskaber til dine interessenter.

    Udgangspunktet er en praktisk workshop, hvor talspersonen bliver klædt på og trænet til samtalen med en journalist - hvad enten det er på telefon eller tv. Workshoppen tager udgangspunkt i den enkeltes styrker, svagheder og ikke mindst interview-erfaringer. Den kan afholdes for 1-4 deltagere.